Assessment center

Secțiunea Assessment Center își propune să vă ajute să depistați cele mai importante aspecte necesare (competențe specifice, competențe generale, potențial de dezvoltare) unui angajat în cadrul unui obiectiv mai amplu al organizației. Cu ajutorul unor complexe metode de evaluare veți obține certitudinea că alegerea dumneavoastră este validată științific și că pe termen lung puteți fi încrezător că decizia dumneavoastră vă va ”afecta” într-un mod pozitiv:

  • definirea corectă a sarcinilor și atribuțiilor postului;
  • evaluarea complexă a cunoștințelor profesionale;
  • evaluarea comprehensivă structurii personalității și a coeficientului emoțional;
  • evaluarea aptitudinilor specifice implicate de post;
  • încurajarea implicită a unor comportamente pozitive: orientare spre Client, productivitate, acurateţe, angajamentul / satisfacţia în muncă, promovabilitatea;
  • reducerea comportamentelor negative / contraproductive: consum de alcool şi de alte substanţe, infracţiunile rutiere, întârzierile,  indolenţa, sabotajul producţiei sau al proprietăţii, nerespectarea normelor de protecţie a muncii, furtul, concediile medicale neautorizate.

Vă vom ține la curent cu informații utile despre această opțiune a serviciilor noastre.